advokat firma

Få advokathjælp digitalt og gør det nemmere for dig selv

Nogle gange i livet, så har man som privatperson brug for en advokat. Det kan der være flere forskellige grunde til. Man kan stå for at købe eller sælge bolig. Man kan have et dødsbo der skal opgøres. Eller der kan være en helt tredje grund til, at man har brug for et advokat firma. 

Og nogle gange så skal det bare gå hurtigt, og der skal være hurtig ekspedition, fordi man har en sag af presserende natur. 

Simpel og gennemsigtig digital rådgivning 

Når man står sådan og har brug for et advokat firma, som kan agere med meget kort varsel, så kan det nogle gange være besværligt at engagere et mere traditionelt advokat firma, da rådgivning nogle gange kan være meget komplekst og tage lang tid. 

Heldigvis findes der efterhånden flere advokater, som kan klare hurtig ekspedering. Flere af disse firmaer kalder sig selv for et digitalt advokat firma. Det betyder at rådgivning foregår digitalt. www.nemadvokat.dk er et sådant digitalt advokat firma.  

Så får man nemmere sat gang i sin sag hurtigst muligt, frem for at skulle den traditionelle vej igennem en lang proces i et ”normalt” advokat firma. 

Det gode ved at have en digital proces er, at den ofte er markant mere gennemsigtig og simpel. 

Det er den fordi man som kunde hos et digitalt advokat firma oftest kan tilgå sin sag på advokatens egen digitale platform. Så kan man se hvor i processen man er. 

Hos et normalt firma kan der ofte mangle gennemsigtighed, da processerne og sagens fremgang næppe vil være tilgængelig for kunden andet end ved at ringe direkte til den advokat, som er på sagen. 

Derfor kan det være fordelagtigt at vælge et digitalt advokat firma. 

Nem og hurtig proces ved brug af digitalt advokat firma 

Den helt store fordel ved at bruge et digitalt advokat firma er, at man i langt de fleste situationer får langt hurtigere ekspedering end hos en traditionel advokat. 

Processen er ret nem. Man vælger det produkt man har brug for til en fast pris, hvorefter dit advokat firma ringer og stiller en række afdækkende spørgsmål, så man er på samme side og har styr på, hvad leverancen den består i samt tidspunkt for hvornår leverancen skal falde. 

Hos Nemadvokat kan man også løbende tilgå sin sag, hele døgnet, ved hjælp af deres digitale platform – deres app NEMBLIK. Så er det nemt at følge med i hvad der foregår. 

Appen, og hele den digitale proces generelt, er med til at gøre, at man hele tiden har styr på hvad der foregår. Det skaber en transparens imellem kunde og advokat firma, således at kunden hele tiden kan være sikker på, at der ikke sker noget undervejs i processen, der er med til at skubbe prisen op. 

I stedet kan man holde styr på, at man får præcis det man betaler og pengene er givet godt ud. Og med den faste pris hos Nemadvokat, så kommer der ingen ubehagelige overraskelser.